Bakunews.az-a şikayət edən vətəndaş “Megastore” mağazasında kassirin ondan aldığı bank kartını geri qaytarmadığı məlumatı vermiş və bunun subutlarına istinad edərək alış-veriş çekini kartından edilən çıxarışları redaksiyamıza təqdim etmişdir. Əməkdaşımız edilən şikayətin faktlarına söykənərək şikayəti ictimailəşdirməklə araşdırmanın başlamasına rəvac vermişdir. Odur ki, edilən şikayət üzrə araşdırmaçı jurnalist M.Seyidov qeyd edilən “Megastore” mağazasına getmiş və məsələ ilə bağlı yaranmış problemin qaynağını öyrənməyə cəhd etmişdir. Qeyd edək ki, Şikayətçinin bildirdiyi kimi kartı terminala vurmuş lakin terminal kartı qəbul etmədikdə “Megastore”də çalışan kassir vətəndaşın kartını alaraq terminalın üzərinə qoyur. Vətəndaş isə bu sırada öz aldığı mallarını paketlərə yığır. Bütün bunlar isə mağazanın kamera görüntülərində qeydə alınaraq baş verir. Yanında uşaq olan xanım paketlərə malları doldurduqdan sonra mağazadan uzaqlaşır.
Məsələdə məqam orasındadır ki, mağaza xanımıda unutqanlıqda ittiham edir. Kassir şikayətçi xanıma xidmət göstərdikdən sonra 2 dəqiqə heç bir müştəriyyə xidmət etmədən sadəcə əli qoynunda vaxtın öldürür. Qeyd edilməlidir ki, kassirin işi kassada baş verən hər bir şeydən halı olmasıdır. Amma müştərinin malını kassadan keçirdikdən sonra vətəndaşdan aldığı kartı geri götürməyin onun vəxifəsinə daxil olmadığı məhs mağaza müdiri və müavini tərəfindən bildirilən əsas prioritetlərdən biridir. İki gündür qarşı tərəfdən məsələ ilə bağlı açıqlama tələb etsəkdə kassada baş verən hadisənin görüntüləri və maddi subutları verməkdən mağaza rəhbərliyi imtina edir. Lakin xanım şikayətçi haqlıolması bizə göstrəilən video görüntülərdəndə öz təsdiqin tapır. Qeyd etdiyimiz şəxsi ödəniş misalına gəldikdə isə kassir özünün deyilbaşqa bir müştərinin aldığı məhsullara xanıma məxsus kartdan ödəniş edilməsini həmin görüntülərdə mövcudur. Həçinin “Megastore”nin kassiri ödəniş edildikdən sonra fərqinə varır ki, öncəki müştərinin kartını geri qaytarmayıb. Görüntüləri izlədikdən sonra xanıma məxsus kartın geri qaytarılması mağaza müavini tərəfindən icra edilməklə onun kartından çıxarılan məbləğ nəğd şəkildə ona geri qaytarıldı.
Amma.... anlamaqda çətinlik çəkdiyimiz nələrsə baş verir ki, bunada aydınlıq tapa bilmirik. “Megastore” rəhbərliyi məsələnin maddi subutların mediaya verməkdən imtina edir. Heç bir video açıqlamaya razılıq vermiri şifahi olaraq məsələnin qeyd etdiyimiz kimi olduğun bildirərək öncədən verilən materyalın səhifədən silinməsini istəyindədir. Amma niyə problem nədədir deyə sual yaranır sən burda qəsdən vətəndaşın kartını qaytarmamaqda səhlənkarlıq etməmisən və ya hər hansı çirkin niyyətin olmayıb... O zaman özünü təmizə çıxarmaq, müştəriyə qarşı qərəzli yanaşma “Megastore”də olmadığın oxuculara çatırılması niyə rəhbər heyətini bu qədər narahat edir?
Həmçinində qeyd edək ki, vətəndaşın iddiaları tamamilə doğru olmasıda öz əksin tapmışdır. Lakin “Megastore” rəhbəri Rauf Cəlalov belə düşünmür. Onun fikrincə kassir və müştərinin unutqanlığı nəticəsində kart mağazada qalıb. Lakin kartdan çıxarılan məbləğ unutqanlıqdan deyil məsuliyyətsizlikdən xəbər verməsidə reallıqdır.