Vakansiya: Çağrı mərkəzi üzrə Agent
Şöbə: Müştəri münasibətlərinin idarə olunması və Data analitikası şöbəsi
Yerləşmə: Baş Ofis.
Vəzifə öhdəlikləri:
Zəng, e-mail və "Whatsapp" mesajlarının cavablandırılması
Telefon, e-mail və "Whatsapp" vasitəsilə göndərilən müştəri sorğularına baxılması
Mövcud resurslardan istifadə etməklə zəruri məlumatların araşdırılması
Müştəri şikayətlərinə baxılması və şikayətlərin həll yollarınının tapılması
Müştərilərə məhsul və xidmətlər haqqında məlumat vermək
Sistemə yeni müştəri məlumatlarının daxil edilməsi
Mövcud müştəri məlumatlarının yenilənməsi
Sifarişlərin, formaların və ərizələrin emal edilməsi
Prioritet məsələlərin müəyyən edilməsi və rəhbərliyə məruzə edilməsi
Zənglərin müvafiq resurslara yönləndirilməsi
Bütün zəng məlumatlarının standart iş prosedurlarına uyğun olaraq sənədləşdirilməsi
Namizədə dair tələblər:
Biznesin idarə edilməsi, marketinq və ya iqtisadiyyat üzrə bakalavr dərəcəsi.
Azərbaycan və Rus dilləri icbaridir, ingilis dili üstünlük sayılır.
"Microsoft Office" proqramları, Outlook istifadəçisi.
Qeyd olunan dillərdə şifahi və yazılı ünsiyyət bacarıqları.
Dinləmə qabiliyyəti.
Problemlərin təhlili və həlli bacarıqları.
Müştəri xidmətləri/məmnuniyyətinə meyllilik.
Təşkilati bacarıqlar.
Detallara qarşı diqqətli.
Komanda şəklində işləmə bacarığı.
Stressə davamlılıq.
Qüsursuz və aydın nitq.
İş şəraiti: Növbəli iş.
Maraqlanan namizədlər hr2@azerbaijansupermarket.com email ünvanına "Çağrı mərkəzi üzrə Agent" başlığı ilə müraciət edə bilər.
Həmçinin bildirmək istərdik ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.