Əksər valideynin seçimi dövlət uşaq bağçaları olur. Əsasən işləyən valideynlər uşaqlarını mütləq ki, bağçaya verməlidir. Amma son vaxtlar dövlət uşaq bağçalarına qəbulda çətinliklər yaradılır. Xüsusilə yaşayış məskənini dəyişən valideynlər uşaqlarını yerləşdirmək üçün bağça axtarışına çıxarkən, müxtəlif əngəllərlə qarşılaşırlar.
Məlumdur ki, 2020-ci ildən bəri uşaq bağçalarına qəbul onlayn həyata keçirilir. Bəzən, yaşayış yerini dəyişən valideynlər övladları üçün qəbulla bağlı müraciət edərkən, onlara yer olmadığı bildirilir, yaxud da bir qədər gözləməli olcaqları deyilir. Amma bu məsələdə gözləmək işləyən valideynlərə əl vermir. Bu baxımdan da narazılıqlar yaranır.
Bəs, sözügedən hal zamanı prosedur necə tənzimlənir?
Məktəbəqədər və Ümumtəhsil üzrə Dövlət Agentliyinin İctimaiyyətlə Əlaqələr Sektorunun müdiri Zenfira Sevdimalıyeva Bizim.Media-ya açıqlamasında bildirib ki, məktəbəqədər təhsilin əhatə dairəsinin genişləndirilməsi qarşıya qoyulan əsas hədəflərdəndir:
“Hazırda ölkəmizdə bağçayaşlı uşaqların məktəbəqədər təhsilə cəlb olunma göstəricisi 35% təşkil edir. “Azərbaycan Respublikasının 2022-2026-cı illərdə sosial-iqtisadi inkişaf Strategiyası”nda məktəbəqədər təhsilə cəlb olunmuş uşaqların 1-5 yaşlılara nisbətinin 50 faizə çatdırılması nəzərdə tutulub. Məktəbəqədər təhsilin əhatə dairəsinin genişləndirilməsi istiqamətində alternativ modellər tətbiq edilir.
Məsələn, 2017-ci ildə yaradılan “İcma Əsaslı Məktəbəqədər Təhsil” layihəsinin məqsədi 3-5 yaşlı uşaqların dörd inkişaf sahəsini əhatə edən bacarıqların artırılması, icma əsaslı məktəbəqədər təhsil mərkəzlərinin yaradılması, valideyn birliklərinin yaradılması və məktəblə birgə əməkdaşlıq nəticəsində ibtidai təhsilin keyfiyyətini artırılmasından ibarətdir.
Hazırda bu layihəyə cəlb edilən uşaqların sayı 19055-dir. Layihə çərçivəsində 886 məktəbdə 1177 qrup fəaliyyət göstərir. Tətbiq edilən layihələrdən biri “Ailə tipli təlim qrupları, qısamüddətli, icma əsaslı məktəbəqədər qrupları”dır”.
Zenfira Sevdimalıyeva həmçinin əlavə edib ki, özəl məktəbəqədər təhsil müəssisələri ilə əməkdaşlıqlar aparılır:
“Əsas məqsədimiz 2024-2025-ci tədris ilində dövlət məktəbəqədər təhsil müəssisələrinə qəbul oluna bilməyən uşaqların cəlb olunması üçün ictimai binalar, evlər və s. təlim qrupları yaratmaqdır. Yeni layihələrdən biri özəl məktəbəqədər təhsil müəssisələri ilə əməkdaşlıq çərçivəsində həyata keçirilir.
Belə ki, 2024-2025-ci tədris ilində dövlət bağçalarına qəbul oluna bilməyən uşaqlar özəl məktəbəqədər təhsil müəssisələrinə cəlb edilir və ödənişin müəyyən hissəsi dövlət tərəfindən qarşılanır. Gələcəkdə alternativ modellərin genişləndirilməsi hədəflənir”.
Teref